מתי בפעם האחרונה בדקתם האם המחירים שאתם משלמים על שירותי התקשורת בעסק שלכם הם באמת המחירים הכי משתלמים, ביחס לשירות שאתם מקבלים? ככל הנראה לא תהיה לכם תשובה לשאלה הזאת – מרבית האנשים לא ערכו בדיקה כזו וממשיכים לשלם חודש בחודשו את אותו הסכום שנקבע לפני שנים, על אף שהשירות שהם מקבלים שווה כיום הרבה פחות, וכך מפסידים כסף באופן עקבי בכל חודש. מצב כזה גורם להוצאות מיותרות של בין 30 ל-60 אחוזים בשנה על שירותי תקשורת – כספים שבקלות היו יכולים להיות מנותבים לקידום מטרות ויעדים חשובים של העסק. על אף שניתן לבצע הוזלת עלויות תקשורת בקלות יחסית, רוב האנשים אינם מודעים לכך או מתעצלים לבדוק את האפשרויות העומדות בפניהם. מה שמפתיע אפילו יותר הוא שאם נבחן היטב את החשבונית החודשית שאנחנו משלמים על שירותי התקשורת – קיים סיכוי לא נמוך שנגלה עלות קבועה על שירות שאנחנו בכלל לא צריכים, או גרוע מכך – לא מקבלים!
כפי שנפנה ליועץ משכנתאות כדי לדעת בוודאות שנקבל את התנאים הטובים ביותר למשכנתא ונחסוך מאות אלפי שקלים לאורך השנים – כך גם חברה מקצועית המציעה שירות הוזלת עלויות תקשורת היא הפתרון המשתלם ביותר לעסק, כיוון שניתן להבטיח הורדה משמעותית בעלות החודשית של כלל שירותי התקשורת שאנחנו מקבלים – מבלי לפגוע באיכות ובמקצועיות של אותם שירותים, ובכך בתפוקה השנתית של העסק.
עם זאת, ישנן גם דרכים לביצוע הוזלת עלויות תקשורת ראשונית גם באופן עצמאי, בתור התחלה, באמצעות הוזלת העלות החודשית של 3 שירותי תקשורת בסיסיים שכל עסק, קטן עד גדול, נעזר בהם:
קודם כל – נסו להבין מה הצרכים שלכם בעת הגלישה באינטרנט. לעתים רבות אנו משלמים על השירותים הטובים ביותר שניתן לקבל – למרות שאין לנו צורך בהם כלל. לדוגמה, כולנו נאותים לחשוב שדרוש לנו את פס הגלישה הרחב ביותר הקיים בשוק – שהתשלום עליו הוא גם הגבוה ביותר. על מנת להבין מה הוא רוחב הפס האופטימאלי עבורכם, התחילו עם רוחב פס נמוך וזול יחסית, ובחנו תוך כדי עבודה האם יש לכם צורך במהירות גלישה גבוהה יותר. במקרה כזה, התקשרו לספק האינטרנט שלכם ובקשו להגדיל מעט את רוחב הפס עד לרמה שתשביע את רצונכם – גם מבחינת המהירות וגם מבחינת העלות. בנוסף, קבעו עם עצמכם שאתם לא מתפתים להצעות וחבילות שנשמעות משתלמות במיוחד – מבלי לברר האם יש לכם באמת צורך בשירותים הללו.
התחרות הפורחת והיעילה בעולם התקשורת תורמת ללקוח גם בעולם הטלפונים הביתיים. למזלנו, נגמרו הימים בהם חברה אחת שולטת באופן בלעדי על שוק הטלפונים הביתיים, וכיום ישראל מתהדרת במספר חברות תקשורת שמתחרות ביניהן בהתאם לתנאי השוק החופשי ובאופן שמביא להוזלת עלויות הטלפון הקווי באופן ניכר למדי. חברות התקשורת מציעות שירותי טלפון קווי במחירים שונים ובחבילות משתלמות ביותר של תשלום חודשי קבוע עם או בלי הגבלה של מספר הדקות בחודש. כמו כן, גם במקרה הזה – וודאו היטב מה הם הצרכים שלכם ואל תשלמו על שירותים שאין לכם צורך בהם!
החיסכון המשמעותי ביותר לעסק – ולכן במקרה הזה עדיף להיעזר בחברה מקצועית שיכולה להוזיל לכם את ההוצאה השנתית באלפי שקלים. מחירי החבילות משתנים בהתאם לסוג ולכמות המכשירים הנחוצים ומתחילים באלפי שקלים למרכזיות בסיסיות המתאימות לעסקים קטנים ובינוניים ועד עשרות אלפי שקלים עבור מרכזיות גדולות ומתקדמות יותר. כמובן שעלות המרכזייה נקבעת גם בהתאם למוניטין של החברה המייצרת אותה וכוללת לרוב גם את התקנת המרכזיה, ביטוח והיקף שירותי התמיכה והתחזוקה הנדרשים. חשוב לזכור כי בשוק קיים מגוון סוגים של מרכזיות בענן, הנבדלים זה מזה במאפייניהם ועלויותיהם. על כן – אל תקלו ראש בהבנת הצרכים שלכם משירות מרכזיה בענן ובעריכת סקר שוק רציני הכולל השוואת מחירים בין החברות הרבות והשירותים השונים.
"קקדו טק" תעשה סדר בחשבוניות החודשיות שלכם ותחסוך לכם עד 60% אחוזים בשנה על הוצאות התקשורת – על ידי הוזלת השירותים והצעת אלטרנטיבות משתלמות הרבה יותר.
בנוסף, "קקדו טק" תעזור לכם להבין את הצרכים שלכם בעולמות התקשורת ותתאים את הפתרון המשתלם והיעיל ביותר עבורכם. לאחר שנשוחח ונבין את הצרכים והרצונות שלכם, נרכז עבורכם את כל המידע והפרטים שאתם חייבים לדעת ונמצא עבורכם את הפתרון האולטימטיבי בהתאם לכל התנאים והאתגרים שעומדים בפניכם. בנוסף, נשמח להראות ולספר לכם על הניסיון הרב שלנו ועל הפרויקטים שביצענו עד כה בענן, ובכלל.
יש לכם שאלות? נשמח לענות!