רחוב שרה 4, באר-שבע
...מסדרים ומנקים קצת, עוד רגע בבקשה

שירותי ענן לכולם – גם לעסקים קטנים ובינוניים

Web3DSUP | עלה ב: 09.04.21

לא משנה אם אתם חברת בוטיק משפחתית או ארגון ענק עם אלפי עובדים – בשנת 2021 שירותי ענן לעסקים הם הכרח שאסור לכם לוותר עליו

משרד בוטיק לעיצוב פנים, חנות קטנה להכנת זרי פרחים, מפעל רהיטים משפחתי וחנות צעצועי לגו לילדים – כל העסקים האלו ועוד רבים כמותם מחזיקים במידע יקר ערך ומתנהלים במגוון ממשקים וערוצים מקוונים לצורכי שימור והעברת המידע. כפי שלא מקלים ראש באבטחת הציוד הפיזי באמצעות מנעולים מיוחדים ואזעקות – כך גם חשוב להגן על המידע החשוב שעובר דרך צינורות המרשתת.

לא מעט בעלי עסקים קטנים ובינוניים נוטים לחשוב כי הם יכולים להרשות לעצמם לוותר על שירותי ענן ואבטחת מידע שכן מדובר בשירותים המיועדים לעסקים גדולים עם דאגות גדולות ועדיף לחסוך את הכסף ליעדים אחרים. הדבר אולי היה נכון עד לפני עשור, כאשר שירותי ענן היו נחשבים למותרות שלא כל עסק יכול להרשות לעצמו – ובטח לא עסקים קטנים ומשפחתיים שנלחמים מדי יום כדי להותיר את ראשם מעל המים ולנשום קצת אוויר. עם זאת, החל משנת 2020, בה בלית ברירה קרתה הקפיצה הגדולה ביותר לכיוון המעבר לעבודה מהבית וניהול העסק מרחוק ובאופן מקוון, שירותי הענן אינם נחשבים עוד למותרות, אלא להכרח שאסור לוותר עליו. משבר הקורונה גרם לבעלי עסקים קטנים ובינוניים להבין שהם חייבים לקושש את כל העצים הממוחשבים ולהכין את עצמם לחורף הדיגיטלי שמשתלט על העולם, אחרת הם לא יצליחו לשרוד אל מול סכנות הסייבר שאורבים להם בכל פינה. כמו שרמי קליינשטיין ניסח את זה: "אז קחי איתך מעיל או סוודר, כי קר שם בחוץ". במקרה שלנו המעיל או הסוודר מתחלף בחברה מקצועית ואיכותית המציעה שירותי ענן ואבטחת מידע לעסקים.

כיצד בוחרים חברת שירותי ענן לעסקים בפעם הראשונה?

לפניכם מפת הדרכים שכל חברת שירותי ענן מקצועית צריכה לספק לכם:

  • הבנת הצרכים הארגוניים שלכם. אמנם כל עסק בכל גודל צריך שירותי ענן, אך לא כל שירותי הענן מתאימים לכל העסקים. על כן, חשוב לבחור בחברה שתדע להתאים את השירותים לצורך שלכם, הן מבחינת התקציב והן מבחינת המטרות של העסק. חברת שירותי ענן מקצועית תתחיל בתחקור והרכבת חבילת שירותי ענן בהתאמה אישית המבוססת על הבנת צורכי העסק הפרטי שלכם, על פי המאפיינים הבאים: משאבי המחשוב הנדרשים, כמות הליבות, נפחי הזיכרון, כמות המשתמשים או העובדים, צרכי אבטחת המידע שלכם, צרכי ההתחברות מרחוק, אילו מערכות מידע אתם מפעילים ועוד. בעזרת כל אלו תוכל החברה להתאים את פתרונות הענן המתקדמים לצרכים הבלעדיים שלכם בצורה מושלמת.
  • תהליך הקמת תשתית השירותים – כמו כל שירות שאתם רוכשים לראשונה, גם המעבר לעבודה באמצעות הענן דורש הקמת תשתית מתאימה. חברת שירותי ענן מקצועית תסביר לכם את התהליך על פי לוח זמנים מפורט. הקמת תשתית לשירותי ענן כוללת: הגדרת השרתים המתאימים, הקמת תשתית אבטחה ומידע, התקנת מערכות מידע ותהליכי גיבוי ו-DR, הפעלת מערכות הניטור והבקרה ועוד.
  • ביצוע מעבר מהיר ככל הניתן – תהליך הכנת הענן לעבודה לוקחת בדרך כלל זמן. חברת שירותי ענן מקצועית תסביר לכם כיצד התהליך הזה יפעל ותספק לכם תאריך גבול שבו תוכלו להפעיל את שירותי הענן בצורה מלאה, קלה לביצוע ויציבה, שתאפשר לכם מעתה והלאה לנהל את העסק שלכם בצורה מהירה, מאובטחת ויעילה יותר.

זכרו, אתם יודעים מה הכי טוב בשביל העסק שלכם. ישנן הרבה חברות שיציעו לכם מגוון פתרונות טכנולוגיים. כולן טובות, כולן חכמות, אבל חפשו את האחת שתהיה הזוכה בשבילכם. רק כך תוכלו להתרכז בדברים החשובים באמת.

ודווקא עכשיו, כשיותר ויותר עסקים קטנים ובינוניים שוכרים את שירותיהם של חברות המציעות פתרונות ענן לעסקים – זאת ההזדמנות שלכם לרכוש שירותי ענן מקצועיים ואיכותיים שיעזרו לכם להכין את עצמכם לעתיד ולישון בלילות ללא דאגות – רגע לפני שהביקוש יגבר והמחירים יעלו בהתאם.

חברת קקדו טק תעזור לכם להבין את הצרכים שלכם משירותי הענן ותתאים עבורכם את הפתרון הטוב והיעיל ביותר עבורכם. לאחר שנשוחח ונבין את הצרכים והרצונות שלכם, נרכז עבורכם את כל המידע והפרטים שאתם חייבים לדעת ונמצא עבורכם את הפתרון האולטימטיבי בהתאם לכל התנאים והאתגרים שעומדים בפניכם. בנוסף, נשמח להראות ולספר לכם על הניסיון הרב שלנו ועל הפרויקטים שביצענו עד כה בענן, ובכלל.

דברו איתנו – 08-623-0135 | Shahar@k-t.co.il

לא כדאי לפספס גם את אלו..

שירותי IT במיקור חוץ 2021: כל היתרונות
העסקת עובדים והכשרתם? התמודדות עם תקלות מחשוב שצצות בכל יום? חשיבה תמידית על התקדמות לכלים טכנולוגיים חדישים כדי ..
שמור על הכסף שלך! כל המידע על הוזלת עלויות תקשורת בעסק
בעולם בו זמן הוא המצרך היקר ביותר – רוב העסקים טסים על אוטומט ולא עוצרים לבדוק האם שירותי ..
8 דרכים להגן על עצמכם ממתקפת סייבר בשנת 2021
תעצרו לרגע ותספרו עד 5. בזמן שספרתם נולדו 21 תינוקות, מתו 9 אנשים, הועלו 300 תמונות חדשות לאינסטגרם, ..
לכל הכתבות >

יש לכם שאלות? נשמח לענות!

    פיתוח אתרים פיתוח אתרים Created By
    הלינק הועתק
    דילוג לתוכן