רחוב שרה 4, באר-שבע
...מסדרים ומנקים קצת, עוד רגע בבקשה

אבטחת מידע

העתיד כבר כאן, וזה קרה די מזמן...

המחשבים של היום יודעים לבצע פעולות רבות ומסובכות, מסוגלים להחזיק בכמויות עצומות של ידע, וגם לאתר מידע מבוקש תוך אלפית השנייה. הם יודעים לעשות פעולות, שאנו בני האדם רק יכולים לחלום עליהם. אבל, וזה אבל גדול - הם לא יודעים להגן על עצמם כמו שצריך. הם חשופים לסיכונים רבים, ביניהם חדירה מבחוץ, גניבה או מחיקה של מידע ונתונים יקרי ערך.

אותם נתונים יקרי ערך יכולים להיות הנתונים שלכם - נתונים שאתם מחזיקים כדי לקיים פעילות תקינה של הארגון. לצערנו, עם הקִדמה הטכנולוגית הגיע גם הצורך להגן על נתונים אלו, ולשמור עליהם מפני האקרים ותוקפים בעלי כוונות זדוניות.

הדרך למיגון אמיתי מתחילה ב...

היכרות מעולה עם האיומים הקיימים והכרת הדרכים להתמגן בפניהם!

זוהי אמנם נוסחת הזהב לשמירה על נתוני הארגון, אך לא די בכך! בארגונים רבים, מחלקות ה-IT מעמיסות חומות הגנה ואמצעי אבטחה נוספים - העיקר להיות "מכוסים" מכל כיוון, רק שבפועל, מערכות אלו מייצרות עומס רב ולא הכרחי על משאבי המחשוב, ולמעשה מייצרות איטיות בתפוקה, איטיות שניתן למנוע עם נקיטת המהלכים הנכונים.

אנו בקקדו-טק מתמחים ביצירת שכבות הגנה ופרוטוקולי אבטחה מתקדמים ועדכניים - ללא פגיעה בתפוקת עובדי הארגון. הניסיון הרב שצברנו בתחום מעניק לנו מומחיות במציאת שביל הזהב - הדרך בין אבטחת מידע מעולה לבין יכולת עבודה רציפה, ללא "תקיעות" ומחסומים מיותרים.

מה נוכל לעשות עבורכם?

ראשית, נבקש לשוחח איתכם ולהבין בדיוק את צורכי הארגון - מהן נקודות התורפה של הארגון? איזה מידע מוגדר רגיש? איזה מידע קשה לשחזור? איזה מידע חשוב שיהיה זמין לעובדי הארגון ומתי? איזה מידע רלוונטי ללקוחות הארגון צריך להישאר חסוי? מהם צורכי הארגון בבחינת ניהול הרשאות? ניטור ובקרה? הצפנה?

לאחר מענה על שאלות אלו, אנו נדאג לייצר שכבת הגנה מתקדמת על כל שכבות המחשוב בארגון - רכיבי האחסון, שרתי המידע, קווי התקשורת ועוד. כמו כן, נדאג לעדכן אתכם בהתפתחויות שמתרחשות בתחום זה המשתנה תכופות, ונמליץ על פתרונות מתאימים.

אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו, או לשלוח פנייה באמצעות האתר.

הצטרפו למהפכה >

יש לכם שאלות? נשמח לענות!

    פיתוח אתרים פיתוח אתרים Created By
    הלינק הועתק
    דילוג לתוכן