רחוב שרה 4, באר-שבע
...מסדרים ומנקים קצת, עוד רגע בבקשה

שירותי ענן

ענן, המילה החמה בשנים האחרונות בעולם ה-IT.

כולם מדברים על זה... אך מה בעצם זה אומר?

 

בפשטות, מדובר בקבוצת שרתים שמסוגלים לאחסן ולעבד נתונים רבים תוך זמן קצר. שרתים אלו לא נמצאים אצלכם פיזית, אך לכם יש גישה אליהם ממש כאילו נמצאו לידכם. כל שצריך זה חיבור פשוט לאינטרנט, ומשם הדרך קצרה - הדרך לחסוך במשאבים, במקום, בזמן תגובה של מערכות ש'יושבות' על שרתים ישנים ועוד.

 

איך ה"ענן" תורם לארגון שלכם?

  • כבעלי עסקים/ארגונים, תוכלו לאפשר לעובדים שלכם לעבוד מכל מקום, ללא תלות במקום העבודה. בין אם מדובר בעבודה אצל אחד הלקוחות, עבודה מהבית או מבית הקפה הסמוך, העובדים שלכם יוכלו להתחבר לרשת המחשוב הארגונית שלכם, ולבצע את עבודתם כאילו היו במשרד.
  • יש לכם יותר מסניף אחד? ה'ענן' יאפשר לכם לחבר את כולם לאותה תשתית תקשורת, ובכך לספק לכם גמישות מלאה ויכולות סנכרון מתקדמות באמת. אנו מדברים על VPN - רשת וירטואלית פרטית משלכם, חסינה מפני גישה מבחוץ לגורמים לא מורשים, ומאפשרת מרחב פעולה ותמרון גבוה ונוח.
  • החלטתם להוסיף עוד תחנת עבודה? ואולי עוד 5 או 10 תחנות? לנו זה לא משנה כמה... אנו נדאג שתחנות אלו יותקנו ויפעלו תוך זמן קצר, ויאפשרו לעובדים שלכם להיכנס לעניינים תיכף ומיד.
  • מאחר שאנו אחראיים לנתוני הארגון שלכם, אתם נהנים מאבטחה מרבית, גיבוי והגנה מלאה מפני תקלות טכניות ואובדן מידע. הנתונים שמאוחסנים בענן עוברים גיבויים בשוטף, ומוצפנים בשיטות מתקדמות כדי למנוע פריצות מערכת ושאר חולות רעות. גיבויים אלו מאפשרים לנו לבצע שחזור מידע בשעת הצורך, במהירות ויסודיות - קוראים לזה disaster recovery, וגם אם לא נוהגים לדבר על זה, לנו חשוב שתדעו שאנו מתמחים גם בזה. בקיצור, נתוני הארגון שלכם בידיים טובות, ובאחריות מלאה.
  • חסכון כספי, חד וחלק. במעבר לשירותי ענן, הוצאות המחשוב שלכם יצטמצמו משמעותית, פשוט כי לא תצטרכו לבזבז משאבים על ציוד מחשוב ועל התקנות של תשתיות מורכבות, תחזוקה שוטפת ועוד.
  • שירות ותמיכה של קקדו. באים אליכם או משתלטים מרחוק, ועושים מה שצריך כדי לקיים את ההמשכיות העסקית שלכם. אם עדיין לא שמעתם על איכות השירות שלנו, אז הגיע הזמן שתנסו! אנו מתגאים בפידבקים שקיבלנו מלקוחותינו ומרכינים ראשינו בענווה לנוכח המחמאות. השירות שלנו הוא מותג בפני עצמו.

 

איך מתקדמים מכאן?

הדרך הפשוטה היא להתקשר אלינו, או לשלוח פנייה באמצעות האתר.

לאחר שנשוחח ונבין את הצרכים, נדע להמליץ לכם אם שירותי הענן יסייעו לכם, או שלחלופין נוכל למצוא לכם פתרון אחר שישרת את צורכי העסק. יש לנו את כל ההסמכות המקצועיות הנדרשות לעיסוק בתחום, ונשמח להראות ולספר לכם על הניסיון הרב שלנו ועל הפרויקטים שביצענו עד כה בענן, ובכלל ?

הצטרפו למהפכה >

יש לכם שאלות? נשמח לענות!

    פיתוח אתרים פיתוח אתרים Created By
    הלינק הועתק
    דילוג לתוכן