רחוב שרה 4, באר-שבע
...מסדרים ומנקים קצת, עוד רגע בבקשה

שירותי גיבוי בענן

עצרו לרגע וחשבו - האם יש מידע יקר ערך בארגון שלכם? דוחות, הסכמים, ממצאי מחקרים שביצעתם וכד'?

אם התשובה היא כן, אתם זקוקים לשירותי גיבוי, חד וחלק.

המידע העסקי שצברתם הוא מידע קריטי לפעילות שלכם, בהווה ובעתיד. מדובר במידע שהוא נכס לכל דבר ועניין, שהשמירה עליו הופכת להיות בראש סדרי העדיפויות של ארגונים רבים, שחלקם כבר הספיקו "להיכוות" באופנים שונים; כבר שמענו סיפורים על שריפות, גניבות, הצפות, פריצות האקרים, תקלות טכניות וגם פשוט... מחיקות... המקרה הידוע של אובדן מידע שנמחק בטעות בגלל טעות אנוש תמימה.

הקדימו תרופה למכה, דאגו לגיבוי בענן!

גיבוי בענן הוא פתרון המאפשר לכם לשמור את המידע הארגוני בשרתים מרוחקים - שרתים שמאובטחים על ידי הצפנה מתקדמת ביותר. הגישה לשרתים אלו ולמידע השמור בתוכם מתאפשרת בכל רגע שתרצו, בקלות יתרה.

באופן כזה, המידע יקר הערך שלכם יישמר בבטחה וללא תלות במה שקורה בעסק עצמו.

אנו ב'קקדו טק' מעניקים שירותי גיבוי בענן מקצה לקצה, כך שלכם למעשה לא נשאר לעשות דבר!

אנו דואגים להתקנת תוכנת הגיבוי, יצירת הממשק המאובטח, ארגון המידע בשרתים לגישה נוחה ומהירה, מתן הרשאת גישה למידע לכל משתמש מבוקש מטעם הארגון, כמו גם להגדרות, לשיתוף, שחזור ועוד.

אתם לא צריכים לדאוג לדבר. באחריות.

כל היתרונות במעבר לשירותי ענן על ידי 'קקדו טק'

עם המעבר לשירותי הגיבוי של 'קקדו טק', תוכלו ליהנות מגיבוי אוטומטי לכלל המידע בארגון - קבצים, שרתים, תוכנות עסקיות, תמונות ועוד. כמו כן תהיה לכם גישה לשחזור גרסאות גיבוי קודמות, כלי בקרה ומעקב אחר איכות הגיבוי והשטח שנוצל (וכן, תמיד ניתן להרחיב!). בנוסף לדברים אלו, מרכז התמיכה שלנו יעמוד לרשותכם בכל עת, לתמיכה וסיוע מלא בכל צורך, עם חיוך אמיתי שיוצא מהלב.

גבו את המידע שלכם והיפרדו מכאבי הראש!

הדרך הפשוטה היא להתקשר אלינו, או לשלוח פנייה באמצעות האתר.

ראשית, אנו נבקש מכם לספר לנו על הצרכים והאתגרים בהגנה על המידע, ורק לאחר מכן נציע לכם פתרונות שמותאמים אישית אליכם. יש לנו את כל ההסמכות המקצועיות הנדרשות לעיסוק בתחום, ונשמח להראות ולספר לכם על הניסיון הרב שלנו ועל הפרויקטים שביצענו עד כה.

הצטרפו למהפכה >

יש לכם שאלות? נשמח לענות!

    פיתוח אתרים פיתוח אתרים Created By
    הלינק הועתק
    דילוג לתוכן