רחוב שרה 4, באר-שבע
...מסדרים ומנקים קצת, עוד רגע בבקשה

שירותי IT במיקור חוץ 2021: כל היתרונות

Web3DSUP | עלה ב: 22.06.21

העסקת עובדים והכשרתם? התמודדות עם תקלות מחשוב שצצות בכל יום? חשיבה תמידית על התקדמות לכלים טכנולוגיים חדישים כדי לא להישאר מאחור? למה אתם צריכים את כל זה על הראש שלכם? שירותי IT במיקור חוץ יחסכו לכם זמן וכסף!

המהפכה הדיגיטלית, שהולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות, משפיעה באופן ישיר על אופן ההתנהלות של עסקים וארגונים בכל הגדלים ומכל מגזרי התעשייה. מלבד מתי מעט שאוהבים להיזכר בנשכחות העבר ולהצהיר שהם מתגעגעים לקלסרים עבי הכרס ומכשיר הפקס הרועש שהיה להם במשרד – ניתן לומר בפה מלא כי יש הסכמה כוללת על כך שהדיגיטציה בתחום השירותים עשתה רק טוב והפכה עסקים וארגונים בכל התחומים ליעילים, יצרניים ורווחיים הרבה יותר. עם זאת, וגם את זה ניתן לומר בפה מלא – ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר – כך קשה יותר להבין אותה, לתחזק אותה ולהתנהל נכון.

ארגונים ועסקים קטנים וגדולים מתמודדים כיום עם אתגרים רבים מתמיד כשהם מבקשים להכניס את הטכנולוגיה העדכנית ביותר לעבודה השוטפת של המשרד – והדבר לעיתים גם עולה להם זמן יקר שהיה יכול להיות מושקע בקידום יעדי הארגון או העסק. מן הסתם, לעיתים רבות גם הזמן הזה גם הולך לשווא, שכן אין להם את הידע והכלים הדרושים למצוא פתרונות IT כפי שיש למומחים בתחום. מהסיבה הזו – בעלי עסקים רבים מעדיפים לרכוש שירותים מקצועיים חיצוניים כתחליף לגיוס כוח אדם והעסקה ישירה של נותני שירות בתחום ה-IT. למעשה, מיקור חוץ של שירותי ה-IT נחשב לפתרון הנפוץ ביותר בתחום לכל סוגי העסקים והארגונים בארץ ובעולם.

כל היתרונות במיקור חוץ IT

אז מדוע אתם צריכים חברה שתספק לכם מיקור חוץ IT במסגרת שירותי מחשוב לעסקים?

  • הודות לחיסכון הכספי – אחת מההוצאות הכבדות ביותר של כל בעל עסק היא המשכורות של העובדים. כשאתם שוכרים שירותי IT חיצוניים, עלויות הקמת הצוות והכשרתו נחסכות מכם. אתם משלמים רק על השירות שאתם מקבלים ובכך מוזילים באופן משמעותי את העלויות עבור השירותים האלו. חברה חיצונית תעמיד לרשותכם את כל השירותים הדרושים לעסק שלכם בחבילות שמותאמות אישית לצרכים שלכם. כך, תוכלו להגיע למצב שההוצאות שלכם פוחתות אך היעילות של העסק שלכם נשמרת בעינה. בחישוב כולל נמצא כי העסקה של נותני שירותי IT מומחים במסגרת מיקור חוץ נמוכה בעשרות אחוזים מעלויות העסקה ישירה של כוח אדם מקצועי ומיומן.
  • הודות לחיסכון בזמן (ששווה לכם עוד כסף) – כשאתם שוכרים שירותי מיקור חוץ בתחום IT אתם למעשה מפנים את זמנכם היקר, וזמנם היקר עוד יותר של העובדים שלכם, למטרות ויעדים המתמקדים בליבת העשייה של העסק. ברגע שאתם מוציאים החוצה את התחומים שהחברה שלכם פחות מקצועית בהם – אתם חוסכים לעובדים שלכם התעסקות שעולה להם ולכם זמן וכוחות נפשיים, ובכך אתם מייעלים את משאבי הזמן ומשאבים נוספים הנדרשים כיום להצלחה עסקית בכל תחום ומגדילים את תפוקתו של העובד.
  • הודות לעבודה עם מומחים בתחום – אנחנו לא צריכים להגיד לכם עד כמה זה קשה למצוא עובדים מוכשרים לעסק שלכם – כאלה שלא יצטרכו לעבור חודשים על גבי חודשים של הכשרות שיעלו לכם זמן וכסף ובסוף לא יחזירו עשירית מההשקעה או יעזבו כעבור שנה. על כן, האופציה המשתלמת ביותר עבורכם היא להיעזר בשירותי מיקור חוץ של חברה חיצונית שמעסיקה אך ורק עובדים מקצועיים ומוכשרים בתחום ה-IT. בדרך זו, גם תוכלו להבטיח שהלקוחות של העסק שלכם מקבלים את השירות הטוב ביותר שהם יכולים לקבל. המוניטין של העסק שלכם נבחן במתן שירות במגוון רחב של פלטפורמות דיגיטליות ופיזיות – והרבה מכך נובע מאיכות השירותים הטכנולוגיים שלכם. מינימום תקלות תקשורת ופתרון מהיר לכל תקלת מחשוב שצצה כך פתאום ישמור על המוניטין החיובי שלכם.
  • הודות לאפשרויות הרבות שנפתחות בתחומי IT – שמירה על הטכנולוגיה הנדרשת לצורך ניהול והתפתחות עסקית היא משימה יקרה שגוזלת זמן ובמקרים רבים נדחקת הצידה. שכירת שירותיה של חברה חיצונית בתחום ה-IT תפתח לכם אפיקים חדשים ותקדם אתכם לעבר המוצרים החדישים והמתקדמים ביותר בתחום הטכנולוגי שיתאימו לקצב ההתפתחות העסקית שלכם. צוות של מומחים בתחום יסייע לכם לשמור על שיטות עבודה מומלצות וידע לייעץ לכם לגבי מה נכון ומה לא לעסק הפרטי שלכם. סוג זה של ידע וניסיון מפחית באופן משמעותי את הסיכון להישאר מאחור בתחום הטכנולוגי. 
  • הודות לגמישות העסקית שתרוויחו – בעולם דינמי בו כל יום יכולים לקום אתגרים חדשים שנצטרך להתמודד איתם ומשבר הקורונה בשנה האחרונה מוכיח את זה יותר מכל – אנחנו צריכים להגיע למצב שבו יש לנו מספיק גמישות לבצע כל החלטה שתהיה נכונה עבורנו. חברה חיצונית שתספק לכם שירותי IT – מאפשרת לכם לשמור על גמישות עסקית מקסימלית. צד אחד אין לכם כל התחייבות כלפי החברה החיצונית ואתם יכולים לשנות את החבילות על פי המצב של העסק שלכם או להחליט לסיים את ההתקשרות בכל שלב – ומהצד השני החברה החיצונית מתחייבת להעניק את השירות הטוב ביותר ולסייע בשמירת העסק שלכם בריא ויציב. כמובן שהגמישות הזאת לא מתאפשרת כשאתה מחזיק מחלקת IT בתוך העסק או הרגון, עם עובדים שכירים. הודות לתחרות הרבה בשוק הקיים והרצון של החברות החיצוניות לבנות לעצמן מוניטין חיובי – אין ספק שמיקור חוץ של שירותי ה-IT נחשב לפתרון הטוב ביותר לעסק שלכם.

 

גם אתם רוצים לחסוך זמן וכסף ולהתמקד בהצלחה העסקית שלכם? מצוין!
"קקדו טק" תעזור לכם להבין את הצרכים שלכם בעולמות התקשורת והמחשוב ותתאים את החבילה המשתלמת והיעילה ביותר עבורכם!

אנו מבינים שלכל עסק וארגון צרכים ויכולות משלו, ולכן פיתחנו מספר מודלים שונים, גמישים ומגוונים למתן שירותי IT במיקור חוץ. כך, תוכלו לבחור את המודל שמתאים בדיוק לצרכים שלכם, וליהנות משירות שמותאם אליכם כמו כפפה ליד.

לאחר שנשוחח ונבין את הצרכים והרצונות שלכם, נרכז עבורכם את כל המידע והפרטים שאתם חייבים לדעת ונמצא עבורכם את הפתרון האולטימטיבי בהתאם לכל התנאים והאתגרים שעומדים בפניכם. בנוסף, נשמח להראות ולספר לכם על הניסיון הרב שלנו ועל הפרויקטים שביצענו עד כה בענן, ובכלל.

דברו איתנו – 08-623-0135 | office@k-t.co.il

לא כדאי לפספס גם את אלו..

שירותי IT במיקור חוץ 2021: כל היתרונות
העסקת עובדים והכשרתם? התמודדות עם תקלות מחשוב שצצות בכל יום? חשיבה תמידית על התקדמות לכלים טכנולוגיים חדישים כדי ..
שמור על הכסף שלך! כל המידע על הוזלת עלויות תקשורת בעסק
בעולם בו זמן הוא המצרך היקר ביותר – רוב העסקים טסים על אוטומט ולא עוצרים לבדוק האם שירותי ..
8 דרכים להגן על עצמכם ממתקפת סייבר בשנת 2021
תעצרו לרגע ותספרו עד 5. בזמן שספרתם נולדו 21 תינוקות, מתו 9 אנשים, הועלו 300 תמונות חדשות לאינסטגרם, ..
לכל הכתבות >

יש לכם שאלות? נשמח לענות!

    פיתוח אתרים פיתוח אתרים Created By
    הלינק הועתק
    דילוג לתוכן