רחוב שרה 4, באר-שבע
...מסדרים ומנקים קצת, עוד רגע בבקשה

שירותי אבטחת מידע: מדוע הם נחוצים לכל עסק בשנת 2021?

Web3DSUP | עלה ב: 20.03.21

המעבר בשנים האחרונות לעבודה שיתופית מקוונת המתבססת על שירותי ענן – יוצר החלפה תכופה של מידע חסוי ומשמעותי לעסק שלכם על גבי המרשתת. בזכות חברה שתספק לכם אבטחת מידע וסייבר תוכלו להיות בטוחים שהמידע שאתם משתפים לא יזלוג החוצה ויגיע לידיים הלא נכונות.

בשנת 2021 אבטחת מידע היא הרבה יותר ממותרות – היא כורח המציאות. נגיף הקורונה שפרץ לחיינו אשתקד השפיע באופן דרסטי על הדרך שבה אנחנו עובדים. ארגונים ועסקים רבים נדרשו להתאים את עצמם במהירות הבזק לעבודה מהבית – כדי שיצליחו לשרוד. מצד אחד, זה נכון שהודות להתקדמות הטכנולוגיה, הפכה העבודה מהבית לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות, ובכל זאת – עד הגעתה של הקורונה מרבית העובדים במשק נהגו להגיע למשרד כדי לעבוד ולא תיארו לעצמם שיצטרכו להסתגל ביום בהיר אחד לישיבות צוות וירטואליות מעבר למסך המחשב. ולא רק חדר הדיונים הפך וירטואלי – אלא גם אמצעי העברת המידע המבוססים על שרתי שיתוף קבצים בענן. טכנולוגיה זו מאפשרת אמנם לעסקים להתנהל באופן יעיל ואפקטיבי גם כאשר העבודה מתבצעת מהבית – עם זאת היא טומנת בחובה איומים וסכנות בתחום אבטחת המידע ומתקפות הסייבר. גורמים בעלי כוונות זדוניות עלולים לנצל לרעה את המציאות שנוצרה עקב משבר הקורונה – ולפעול בדרכים לא חוקיות בכדי לגרום נזקים לארגונים ועסקים פרטיים באמצעות השבתת מערכות, גניבת זהויות ופרטים אישיים, גניבת רכוש, גניבת מאגרי לקוחות, הדלפת מידע, גניבת מידע מחקרי ופיתוח ועוד. אך אל תילחצו! תחום אבטחת המידע משתכלל באופן תמידי ולומד להגן על עסקים ולהפוך אותם לעמידים מכל סכנה או כוונה זדונית. חברה מקצועית ומנוסה בתחום אבטחת המידע והגנת הסייבר תבטיח שהמידע לא יגיע לידיים הלא נכונות, כך שתוכלו להתרכז בדברים החשובים באמת הקשורים לעסק שלכם.

למה חשוב שתהיה לכל עסק חברה שמבצעת לו אבטחת מידע?

לא מעט בעלי עסקים קטנים נוטים לחשוב כי הם יכולים לוותר על שירותי אבטחת מידע וסייבר, שכן מדובר בשירותים המיועדים לעסקים גדולים עם סכנות גדולות ועדיף לחסוך את הכסף ליעדים אחרים. בפועל – זו טעות שעלולה להביא לקריסת העסק. עסקים קטנים צריכים להיות הרבה יותר זהירים ולדאוג אפילו יותר לאבטחה אפקטיבית כי כל מידע שזולג עלול לפגוע בהם בצורה פטאלית. עסקים קטנים בשונה מעסקים גדולים אינם יכולים להתמודד עם טלטלות קשות, ולכן הדאגה לנושא אבטחת המידע צריכה להיות גדולה יותר.

בשורה התחתונה – רוב הפעילות העסקית כיום מתבצעת באופן מקוון. ניתן לומר בפה מלא כי כמעט כל עסק בימינו, קטן עד גדול, ולא משנה אם הוא חדש או ותיק, מתנהל במגוון ממשקים וערוצים ממוחשבים ודיגיטליים לצורכי שימור והעברת מידע. בכל זמן שבו העסק שלכם לא מאובטח אתם עלולים להיות בלחץ מתמיד, שכן בלחיצת כפתור אחת אתם עלולים לאבד את המידע המשמעותי ביותר של העסק שלכם. לא מעט בעלי עסקים מספרים כי הם נפגעו בצורה משמעותית מהמצב שבו המידע שלהם הגיע לגורם שלישי ונעשה בו שימוש לרעה. אין פה מקום לסיכונים מיותרים. אבטחת המידע והגנת סייבר זה דבר שאין להמעיט בערכו, וכל עסק רציני מבין זאת בעידן של היום. בכדי לשמור על תעבורת המידע ולהגן מפני מתקפות סייבר מצד גורמים עוינים –  עליכם לפנות לחברה שמתמחה באבטחת מידע בענן. רק כך תוכלו ללכת לישון בלילה בראש שקט ולדעת שהעסק שלכם נמצא בידיים טובות ובטוחות.

אז איך תוכלו לדעת מה הבחירה הנכונה ביותר?

  • הגדירו מה הצורך הארגוני שלכם. לאור הצורך הרב בשירותי אבטחת מידע והגנת סייבר שהולך ומתעצם בשנים האחרונות, באופן טבעי – חברות המציעות שירותים אלו צצות כמו פטריות אחרי הגשם. על כן, המשימה החשובה ביותר שלכם היא לדעת לבחור את החברה האידאלית שתספק לכם את החבילה הנכונה עבורכם. לא כל שירותי אבטחת המידע מתאימים לכל עסק – לכן חשוב לבחור בחברה שתדע להתאים את השירותים לצורך שלכם, הן מבחינת התקציב והן מבחינת המטרות של העסק.
  • חפשו מקצועיות. תעשו שיעורי בית – בצעו סקר שוק, קראו ביקורות, תבינו את השירותים המוצעים. מצאו את החברות שמתמחות בתחום ובעלות שיטות מקצועיות לאבטחת מידע בתחום הספציפי שלכם – ארגונים, עסקים קטנים, עסקים גדולים או חברות ענק. יחד תבנו תכנית הגנה למניעת סיכונים עתידיים.
  • שירות ללקוח. מלבד מקצועיות, מענה מהיר ויעיל הוא מדד לא פחות חשוב בקבלת ההחלטה. וודאו מה כולל השירות ללקוח שמציעה החברה. לא תרצו להישאר עם תקלות וחשש לדליפת מידע, או לנסות ולפתור את הבעיות בעצמכם בגלל חוסר מענה – לשם כך שכרתם את שירותי החברה.
  • זכרו, אתם יודעים מה הכי טוב בשביל העסק שלכם. ישנן הרבה חברות שיציעו לכם מגוון פתרונות טכנולוגיים. כולן טובות, כולן חכמות, אבל חפשו את האחת שתהיה הזוכה בשבילכם. רק כך תוכלו להתרכז בדברים החשובים באמת.

אפשר לומר בביטחון מלא – בעוד כמה שנים עסקים שלא מגנים על המידע שלהם באמצעות בשירותי אבטחת מידע והגנת סייבר יהיו חשופים לסכנות ממשיות ואיומים יום-יומיים שעלולים להביא לקריסת העסק ופגיעה קשה במוניטין. זה ממש כמו ללכת בלי מסיכה.

החלטתם שאתם רוצים לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים? מצוין.

חברת קקדו טק תעזור לכם להבין את הצרכים שלכם משירותי אבטחת המידע והגנת הסייבר ותתאים את הפתרון הטוב והיעיל ביותר עבורכם.

לאחר שנשוחח ונבין את הצרכים והרצונות שלכם, נרכז עבורכם את כל המידע והפרטים שאתם חייבים לדעת ונמצא עבורכם את הפתרון האולטימטיבי בהתאם לכל התנאים והאתגרים שעומדים בפניכם. בנוסף, נשמח להראות ולספר לכם על הניסיון הרב שלנו ועל הפרויקטים שביצענו עד כה בענן, ובכלל.

דברו איתנו – 08-623-0135 | Shahar@k-t.co.il

 

 

 

 

 

לא כדאי לפספס גם את אלו..

שירותי IT במיקור חוץ 2021: כל היתרונות
העסקת עובדים והכשרתם? התמודדות עם תקלות מחשוב שצצות בכל יום? חשיבה תמידית על התקדמות לכלים טכנולוגיים חדישים כדי ..
שמור על הכסף שלך! כל המידע על הוזלת עלויות תקשורת בעסק
בעולם בו זמן הוא המצרך היקר ביותר – רוב העסקים טסים על אוטומט ולא עוצרים לבדוק האם שירותי ..
8 דרכים להגן על עצמכם ממתקפת סייבר בשנת 2021
תעצרו לרגע ותספרו עד 5. בזמן שספרתם נולדו 21 תינוקות, מתו 9 אנשים, הועלו 300 תמונות חדשות לאינסטגרם, ..
לכל הכתבות >

יש לכם שאלות? נשמח לענות!

    פיתוח אתרים פיתוח אתרים Created By
    הלינק הועתק
    דילוג לתוכן