רחוב שרה 4, באר-שבע
...מסדרים ומנקים קצת, עוד רגע בבקשה

שירותי אינטגרציה מתקדמים

אינטגרציה - מילה ארוכה עם משמעות פשוטה!

בדיוק כמו גוף האדם, מכונה משוכללת שפועלת היטב רק כשיש תיאום בין כל מרכיביה, כך גם פועל הארגון שלכם.

בארגון פועלות מערכות מידע, מחשוב ותקשורת. לכל מערכת שפה משלה, חוקים משלה, וכן... גם קריזות משלה. אינטגרציה טובה פירושה שכל המערכות האלו "מדברות" ומתקשרות היטב אחת עם חברתה, ויחד הן נותנות לארגון את תשתית המחשוב לה הוא זקוק. החוט המקשר בין כל המערכות הוא למעשה התשתיות שמחברות את המערכות יחד למארג שפועל למען העסק.

בימים בהם הטכנולוגיה רצה ומתקדמת בקצב מסחרר, על התשתיות בארגון שלכם לתמוך ולסייע לקדמה הזו, כך שתוכלו "לנצל" אותה לטובתכם, במקום להישאר מאחור ופשוט... להיתקע ☹. רק דמיינו מערכת שנתקעת בדיוק כשצריך אותה, או מחשב שמסרב לעלות, ובו הקובץ שאתם צריכים לסגירת העסקה הבאה.

זמינות ומהירות הן מילות המפתח בתחום זה.

קקדו-טק, ומפסיקים לדאוג

אנו מבצעים אינטגרציה בארגונים כבר כמה שנים טובות. שנים שבמהלכן נהנו לקוחותינו מתשתית אמינה, יציבה ומהירה, שנתמכת על ידי אנשי התמיכה המקצועיים שלנו. כל הפתרונות שאנו מציעים מותאמים אישית לצורכי הארגון, ללא קשר לגודלו - כך גם ארגונים קטנים, בינוניים, מוסדות, מפעלים וחברות ענק - כולם יכולים ליהנות מאינטגרציה חכמה שמאפשרת ללכת לישון בראש שקט. עובדי קקדו-טק תמיד זמינים לסיוע בכל דרישה ובקשה, ובקיאים בכל התפתחות טכנולוגית שמגיעה (ולפעמים אפילו לפני שמגיעה ?), כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהמילה האחרונה באינטגרציה, היא המילה שלכם!

אז מה כוללת כל ה... אינטגרציה?

שמחים ששאלתם!

התשובה - כל פרויקט מחשוב שלו אתם זקוקים, החל מניהול פרויקטים בכל היקף נדרש, הקמת חוות שרתים והתקנות חומרה ורישיונות, דרך פרויקטים הכוללים שדרוג תשתיות חומרה ותקשורת, מעבר לתשתיות ענן מתקדמות, ועד שירותי אבטחת מידע, ניהול מידע ובסיסי נתונים, ושירותי office 365 המותאמים באופן אישי לארגון שלכם.

זה הזמן להתקדם ולעבור לפתרונות שמייצרים חיסכון משמעותי לעסק, פתרונות שעושים "שכל" והופכים את השוטף לקל ופשוט יותר. אנו עובדים עם מיטב היצרנים בשוק בתחום התשתיות, החומרה והתוכנה, כך שאתם מקבלים את התוצרת הטוב ביותר, ללא פשרות.

איך מתקדמים מכאן?

הדרך הפשוטה היא להתקשר אלינו, או לשלוח פנייה באמצעות האתר.

אנו נשמח להבין קודם את צורכי הארגון, ולאחר מכן נוכל להציע לכם את הפתרונות הטובים ביותר בהתאמה לצרכים אלו. יש לנו את כל ההסמכות המקצועיות הנדרשות לעיסוק בתחום, ונשמח להראות ולספר לכם על הניסיון הרב שלנו ועל הפרויקטים שביצענו עד כה.

הצטרפו למהפכה >

יש לכם שאלות? נשמח לענות!

    פיתוח אתרים פיתוח אתרים Created By
    הלינק הועתק
    דילוג לתוכן